Witam serdecznie na blogu PASJI
Jest mi bardzo miło, że będę mogła dzielić się i zarażać Was swoją pasją.
Mam też nadzieję, że miejsce to będziecie odwiedzali z przyjemnością.
Zatem przygodę czas zacząć! :)

piątek, 10 lutego 2012

Serca ceramiczne,jeszcze cieplutkie:)

Serca prezentują się wspaniale  i są wyjątkowe. Jest ich ograniczona ilość , więc jeśli chcecie być posiadaczami  oryginalnej biżuterii zapraszamy jak najszybciej do Pasji. Galerię serduszek kończy biedronka z filcu w postaci broszki. Ona również poczuła klimat walentynkowy:) Pamiętajcie , że Walentynki to dzień miłości , przyjażni i radości.

Konstanty Ildefons Gałczyński

Kochanie, moje kochanie, dobranoc, już jesteś senna - i widzę twój sen na ścianie, i noc jest taka wiosenna! Jedyna moja na świecie, jakże wysławię twe imię? Ty jesteś mi wodą w lecie i rękawicami w zimie. Tyś szczęście moje wiosenne, zimowe, latowe, jesienne - lecz powiedz mi na dobranoc, wyszeptaj przez usta senne: za cóż to taka zapłata, ten raj przy Tobie tak błogi?... Tyś jesteś światłem świata i pieśnią mojej drogi.

3 komentarze:

  1. WOW!Ale cudne te serduszka,wszystkie bez wyjątku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne SERDUSZKOWE cacka porobiłyście,i ten wiersz piękny Walentynkowy,naprawdę uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zamawiam 4 od góry !!! mam nadzieję , że nikt mnie jerszcze nie uprzedził. to serduszko jest dla mnie , mówi do mnie

    OdpowiedzUsuń